سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروردگارا! دستآورد روزه چیست؟ خداوند فرمود : روزه حکمت می آورد و حکمت، شناخت و شناخت، یقین . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در شب معراج ـ]

عشق پاییزی
نویسنده :  رویا

                                

                                                              

                                                                                        

 هرچی فکر کردم دیدیم چی بنویسم چی ننویسم یاد ظهر توی اتوبوس اون مادر یزرگ مهربون افتادم

 

                 اون پیر زنی که معلوم بود وقتی جوون بوده از دخترای حالا خیلی خوشگل تر بوده

   

                           اما الان تمام بدنش پر از چین و چروکه

 

                                       وای که چقدر نرم و لطیف بود اینقدر دلم میخواست بپرم بغلش

 

                                                     و فکر کنم این حس متقابل بود چون اونم منو با یه لبخند ملیح نوازشم میکرد

 

 

            یاد این افتادم که خیلی وقته نرفتم سر مامان بزرگ مهربونم که من توی آغوشش بزرگ شدم

                      

                           یاد اون پیر زن مهربونی که واسه دیدارش طفره میرم

 

                                    وای که چقدر دلم آغوش گرمشو میخواد

          

                                                      چقدر دلم یه بوسه از اون لپای گلیش میخواد

 

                چقدر دلم میخواد واسم شعر بخونه،داستان بگه،واسم قرآن بخونه

 

                           بهم سوره یاد بده واسه حفظش بهم جایزه بده

 

                                           چقدر دلم هوای گردش باهاش رو کرده

 

                                                      دلم هوای خودشو،عاشقوش گرمشو،مهربونیشو و...

 

            مامان بزرگ گلم ببخشید به خاطر اینکه خیلی وقته نیومدم سر خاکت

            به خاطر اینکه مهربونیات داشت فراموشم میشد و با یه تلنگر دوباره به یادم اومد

            تو مهربونیتو حتی وقتی حالت از همیشه بدتر بود با لبخند کمرنگ بهم نشون میدادی و من...

            دلم هوای با تو بودن رو کرده چرا تنهام گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟

 

                  بدترین درد اینه که وقتی رفت پیشش نبودم...حتی واسه اخرین بارم ازش خداحافظی نکردم...

      

     پ.ن:عکس مامان بزرگمو نداشتم ولی خب مامان بزرگا اگه توجه کنید همشون مثل همن


سه شنبه 87/12/13 ساعت 9:41 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تا مدتی دیگر...
غروبی غمگین..
سال نو مبارک...
مامان بزرگ...
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
37987 :کل بازدیدها
8 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
درباره خودم
عشق پاییزی
رویا
لوس،شیطون،احساسی و...
لوگوی خودم
عشق پاییزی
لوگوی دوستان
لینک دوستان
کلبه عشق
.:سایه ی همیشگی من:.
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
.:هواداران آرمین و رضایا:.
.:عاشقان میگویند:.
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
.:سینمای ایران:.
شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
چه زود از یادت رفت...
نـو ر و ز
.:مردنو روستای عاشقان:.
.:مطالب مفید جالب وسرگرم کننده:.
.:بدو بدو کل کل:.
:.آسمونی ها:.
.:عاشقانه:.
.:چایی دوم:.
.:عشق10ساله:.
.:گلبوته های کربال:.
.:آسمان وقت نگاهت گل من مانده ام چشم براهت گل من:.
.:پسری از سرزمین انشان:.
.:جمهوری فدرال گوگول مگول ها:.
.:یااباصالح المهدی:.
.:س پ ی د ا ر :.
.:رپ.عرفان:.
.:عشق:.
.:پسر آبانی:.
.:سایت حسین مخته:.
.:پسرمامان و بابا:.
.:دخترانGirls Love:.
.:نیلوفر مرداب:.
.:وب گردی:.
.:طنز نویس:.
.:خاطره:.
.: Rap-Tohi ~ R@p & Mu$ic :.
.:سایت پردیس من:.
.:وبلاگ کافه پردیس:.
.:من که تولاک خودم بودم :.
.:چهار تا دختر آسمونی:.
.:کلبه ی متروکه:.
آوای آشنا
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
18فروردین:فعلا خیلی درس دارم اما حتما تا 2هفته ی دیگه آپ میکنم . از خودم بود . برای کسب موفقیت آسانسوری وجود ندارد باید از پله ها بالا رفت . چطور اینطوری میشه؟ حدف چیه؟!!!!!!!!! . خوشحال میشم نظرتون رو در مورد کشک و اینا بدین... . دانیال جان ممنون غلط هامو اصلاح کردم . رحلت پیامبر اعظم وشهادت اما مجتبی (ع)و شهادت حضرت اما رضا(ع)رو ب . سپندار مزگان را جشن میگیریم... . عاشق نشدم اما ییهویی به ذهنم خورد گفتم بنویسمش . عکس بالایی هیچ ربطی به شعر نداشت خوشم اومد ازش گذاشتم:D . قالبمم عوض کردم چطوره؟ . گیر ندین دوباره هااا عاشق نیستم... . ممنون میشم اگه یه فاتحه واسه آرامش مامانی گلم بفرستی.. . میشه نظر بدین در موردش؟؟؟ . هیوا جووونم تولدت مبارک عزیزم .
آرشیو
شعر
دل نوشته
دست نوشته
طراح قالب